کارگاه های مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره احیا

مصاحبه بالینی کودک و نوجوان – دکتر ارجمندنیا

مصاحبه بالینی با کودک و نوجوان

کارگاه تخصصی مصاحبه بالینی با کودک و نوجوان

با امتیاز بازآموزی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور

مدرس: دکتر ارجمندنیا، عضو هیات علمی دانشگاه تهران

چرا مصاحبه بالینی با کودک و نوجوان؟

متخصصین حوزه روان درمانی کودک، بر این مساله مهم واقف هستند که در کار درمان کودکان و نوجوانان، همواره مصاحبه با خود کودک و نوجوان، در کنار مصاحبه با والدین ایشان، از ضروریات درمان است. در این دوره ی کاملا تخصصی و ویژه ی درمانگران کودک و نوجوان، به اصول مصاحبه با کودک و نوجوان و تکنیکها و فنون آن، در یک فضای کارگاهی و کاملا عملی و کاربردی پرداخته می شود.

 

چرا مرکز مشاوره احیا؟

مرکز مشاوره احیا، تحت نظارت دکتر افروز است و کارگاهها، از کیفیت علمی و تخصصی مناسبی برخوردار می باشند. مرکز مشاوره احیا، جزء معدود مراکزی است که کارگاه هایی با امتیاز بازآموزی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور برگزار می کند.

تاریخ: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

زمان: پنجشنبه، از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر.

محل برگزاری: تهران، خیابان کارگر شمالی، نبش جلال آل احمد، روبروی دانشکده اقتصاد، پلاک ۱۸۵۷، مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره احیا

تلفن های تماس:  ۰۹۱۹۹۶۳۲۸۹۵

 

4 thoughts on “مصاحبه بالینی کودک و نوجوان – دکتر ارجمندنیا

  1. سلام. من در تربیت پسرم که ۱۲ سال داره مشکل دارم. مشاور انی که ازشون کمک گرفتم نتونستند کمکم کنند . از دکتر افروز کمک می خوام و خواهش می کنم راهنماببم کنند.چطور یا با استفاده از چه کتابی می تونم مشکلم رو بر طرف کنم؟ما خانواده ای هنرمند و اهل مطالعه هستیم و امکانات خوبی در اختیار پسرم قرار میدیم.
    پسر من ۱۲ ساله ،بسیار باهوش،اهل مطالعه، پر از اطلاعات علمی و بسیار لجباز، مغرور و زود عصبانی میشه و خودشو کنترل نمی کنه و من همیشه نگران برخوردش با دیگران هستم.
    آقای دکتر لطفا راهنماییم کنید.

    1. با سلام و سپاس از پیام شما، می توانید برای بررسی دقیق تر مشکل، با شماره تلفنهای مرکز مشاوره احیا تماس گرفته و وقت مصاحبه حضوری تنظیم فرمایید. موفق باشید.

  2. سلام من پسر ۳ ساله دارم اصلا دوست نداره جایی بریم وقتی خانه کسی میریم لج میکنه یا وقتی به خرید میریم داخل مغازه نمیاد با هیچ بچه ای کنار نمیادولی زمانی که درمنزل هست اصلا اذیت نداره خودش بازی میکنه میخواستم نظر شما را درباره مهد کودک بپرسم ؟چند نفر مهدو پیشنهاد دادن میگن روابط اجتماعی کودک خوب میشه .ارتین بچه اول این خانوادست و تک فرزنده

    1. با سلام و احترام، در صورت تمایل می توانید با بخش مراجعین حضوری تماس بگیرید تا ارزیابی کاملتری از کودک شما انجام شود. موفق باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *