کارگاه های مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره احیا

کارگاه CBT: تکنیک های رفتاردرمانی شناختی

کارگاه CBT: تکنیک های رفتاردرمانی شناختی

مدرس: دکتر یعقوب شفیعی فرد، متخصص و توانمند در برگزاری کارگاههای تخصصی، به صورت کاملا کاربردی و عملی

دکتر شفیعی فرد، در این کارگاه، از مصاحبه، ارزیابی و تشخیص، تا طراحی طرح درمان مبتنی بر رویکرد رفتار درمانی شناختی را به طور کاملا عملی و به همراه رول پلی (role play) آموزش می دهد.

حتی اگر هیچ سابقه ای در زمینه درمان نداشته باشید، این کارگاه، برای شما بسیار مفید خواهد بود.

 

مزایای روان درمانی با رویکرد رفتاردرمانی شناختی چیست؟

رویکرد رفتار درمانی شناختی یا همان CBT، رایج ترین رویکرد روان درمانی در دنیای روانشناسی است. در این مدل درمان، به افزایش شناخت و درک مراجع به مشکلات موجود، اهمیت زیادی داده می شود. در مدل درمان CBT، فرد، پویا و فعال است و برای بهبود سریعتر خود، تلاش می کند. در این رویکرد، درمانگر نیز با طراحی گام به گام تکنیکها و تمرینها، همراه و هم گام با مراجع، فعال و دقیق است و مسئولیت هدایت صحیح مراجع را بر عهده دارد.

 

چرا رویکرد رفتاردرمانی شناختی را بیاموزم؟

رفتاردرمانی شناختی، ساختار منسجم و محکمی دارد. حتی اگر کاملا تازه کار باشید، به ذهن شما ساختار مناسبی می دهد و به شما کمک می کند ارتباط مناسبی با مراجع برقرار کرده و مشکلات وی را دریابید.

مورد دوم اهمیت این است که بسیاری از رویکردهای جدید درمان، مبتنی بر درمان شناختی هستند. به عبارتی، اگر می خواهید یک درمانگر موفق باشید، باید رفتاردرمانی شناختی را بدانید. حتی اگر به عنوان رویکرد غالب در کار خود از آن استفاده نکنید.

 

چرا دکتر یعقوب شفیعی فرد؟

با ذهن ساختارمندی که دارد، به زیبایی می تواند این ساختار را در ذهن شما بگنجاند.

در تدریس کارگاه های تخصصی رفتاردرمانی شناختی، سابقه خوبی دارد.

در کار درمان، از رویکرد رفتاردرمانی شناختی و رویکردهای مشتق شده از این متد درمان، بهره می برد و بنابراین، به طور عملی، این مدل روان درمانی را به شما می آموزد.

 

چرا مرکز مشاوره احیا؟

مرکز مشاوره احیا، تحت نظارت دکتر افروز است و کارگاهها، از کیفیت علمی و تخصصی مناسبی برخوردار می باشند.

مرکز مشاوره احیا، جزء معدود مراکزی است که کارگاه هایی با امتیاز بازآموزی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور برگزار می کند.

 

زمان: ۱۶ ساعت طی دو روز –  ۵شنبه و جمعه، ۳ و ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ – از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۶ عصر.

هزینه ثبت نام:  ۲۸۰ هزار تومان

محل برگزاری: تهران، خیابان کارگر شمالی، نبش جلال آل احمد، روبروی دانشکده اقتصاد، پلاک ۱۸۵۷ ، مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره احیا

تلفن های تماس:   ۰۹۰۱۳۳۶۸۷۳۸

 

7 thoughts on “کارگاه CBT: تکنیک های رفتاردرمانی شناختی

  1. باسلام و احترام
    صوت کارگاه های مختلف دکتر شفیعی فرد در کانال های مختلف وجود دارد اما بنده بنا بر حکم اخلاقی که شاید بدون رضایت استاد بزرگوار به وسیله مخاطبان نشر پیدا کرده باشد با توجه به اینکه شهرستان هستم و اصلا امکان حضور ندارم استفاده نمی کنم چون در شهر ما برخی از اساتید در ابتدای امر می فرمایند که کارگاه فقط مختص افرادی است که حضور پیدا کردند …
    خواستم بپرسم ایا جناب اقای دکتر نیز استفاده از فایل ها را جایز نمی دانند ؟ در صورت عدم رضایت ایا امکان تهیه ی پکیچ کارگاه ایشون فراهم می باشد ؟
    سپاسگزار می شوم اگر پاسخ بفرمایید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *